Anne-Maartje Ordelman


Anne-Maartje Ordelman 
Directeur Retail, NS Stations

 

Met Kiosk, AH to go, Julia’s, Stationshuiskamer en Railcatering heeft NS Stations vijf foodformules in huis die hun uiterste best doen de reizende klant te voorzien van lekker, snel en gevarieerd eten en drinken. Een hele klus, als je bedenkt dat op een gemiddelde werkdag 1,3 miljoen mensen met de trein reizen, waarvan velen gebruik maken van de diensten van NS Retail. Maar wat doet deze grote marktpartij eigenlijk aan duurzaamheid? Bekend is de korting van 25 cent die je krijgt bij Julia’s, AH to go en de Kiosk als je voor warme dranken je eigen beker meeneemt. Maar wat gebeurt er verder? ‘Wij vinden het belangrijk om de verantwoorde keuze gemakkelijk te maken’, zegt Anne-Maartje Ordelman. ‘Daarom werken we aan een visie op een Verantwoord & Gevarieerd voedingsaanbod in onze formules. Als grote aanbieder van voeding onderweg willen we hiervoor onze verantwoordelijkheid nemen.’ 

 

Terug naar programma