Locatie: Duurzaam paviljoen Circl van ABN AMRO, Zuidas Amsterdam. 

Circl


Het Outbreakcongres heeft als afzender het kwaliteitsnetwerk Foodpolicy NL. Het komt tot stand in samenwerking met Blonk Consultants en het vakblad FoodPersonality en wordt gesteund door vooraanstaande marktpartijen als ABN AMRO, Coca-Cola en FrieslandCampina.

Foodpolicy’s Outbreak bekijkt maatschappelijke kwesties op kansen voor de foodbranche en zoekt daarbij altijd naar praktische handvatten. Met het congres willen we antwoord geven op concrete vragen die bij veel branchegenoten leven. Welke maatschappelijke thema’s zijn voor mijn bedrijf van belang, wat betekent dat voor mijn corporate identity, hoe vermarkt ik mijn maatschappelijke meerwaarde en hoe breng ik die tot uitdrukking in een hogere marge?


Het zijn dingen die elke foodmanager met geestelijke bagage zich moet afvragen - onze sector bevindt zich immers in het hart van de samenleving. Dus of je nu werkt in marketing of verkoop, formulemanagement of inkoop, communicatie of duurzaamheidsmanagement: stel je op de hoogte! Maatschappelijke ontwikkelingen vertalen in commerciële kansen, daar gaat het om in de 21e eeuw.